28 oktober 2006

Bara så att ni inte glömmer

Ett himla bra program i onsdags (tro mig, jag lyssnade på det, UTAN att vara på plats). Värt att tipsas om. Tips tips.
I väntan på nästa himla bra program, som jag känner på mig kommer att bli 22-23 nu på onsdag, så kan man lyssna på reprisen. Den går av stapeln imorgon, söndag, mellan 13 och 14. Gör nu så att ni lyssnar. Och sen tycker ni till om programmet och tipsar om allt ni saknade och hyllar allt ni gillade. Så ska vi se vad vi kan göra!

På återhörande,
eder Ida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknade han Magnus som har så len röst. Som en blandning av Christer Sjögren och Leif "smoke rings" Andersson.

Erik Brännström sa...

Programmet var väldigt bra, och snart är det Onsdag igen.

Anonym sa...

Magnus med sammetsrösten är tillbaka på onsdag då vi läser 1 november i ett program där vi har massor av nytt att bjuda på, bl a ett besök i studion av David från Division Of Laura Lee som släpper album med sitt soloband New/Moscow i slutet av november. Självklart spelar han i studion för oss.

Göteborgskalendern

Kommer snart till en hemsida nära dig.